Tuesday, June 21, 2011

Hangover 3 aka Pohmakas 3

Teate, siinse alkoholi kvaliteediga ei ole kellelgi tarvis sulle midagi joogi sisse supsata. Alkohol ise teeb selle töö juba ära ja kusjuures ERITI kui lähed välja.

Näide elust.
3 töökaaslast läksid välja, klubisse X. Tüdruk, kes läks poistega kaasa, oli töödanud uues kohas alles nädalakese, Üks poistest läks vähe aja pärast koju ning teised jäid klubisse tantsima. Edasi võite ise juba arvata - tüdruk leiab end poolpaljalt poisi korterist ja ei mäleta midagi, süüdistab teda mürgitamises ja vägistamises. Poiss väidab, et tüdruk oli ise nõus. Keda uskuda ? Kui oleksite mult aasta tagasi küsinud sama küsimust, oleksin vastanud - loomulikult tüdrukut! Kuidas on võimalik, et ainult alkoholist mitte midagi ei mäleta!?
Aga nüüd.. - kui palju kordi on mul endal olnud, et ma lähen oma enda boyfriendiga välja ( ning ma tõesti ei usu, et ta mulle midagi joogi sisse paneks) ning peale 3 Jack Daniels-Colat on mul hommikul mälulüngad mõne koha pealt. Mõtle, mis siis, kui rohkem jood ? Paar shotti ka veel vahele ja sinna see mälu lähebki.

Selle poisi ja tüdruku loost ei saa me kunagi teada, mis täpselt juhtus. Kurb on see, et poiss sai tööjuurest kinga ja tüdruk jääb igaveseks juurdlema- mis siis ikka tegelikult juhtus ?



No comments:

Post a Comment